Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Städa/Styla ditt rum

Av Maja - 13 februari 2010 11:52

Styla Ditt Rum!

  

Då var det dags..

Fick som uppgift att städa/styla mitt rum ;) :P

Kan säga att det tog ett tag xD Men men, det var det väl värt. Blev nöjd iaf :D Men det blev en hel bilder ;) :P

 

  

Före:

  

Självklart så hittar man Alice i sängen bland alla saker <3

  

  

     

  

Skrivbordet och hyllorna, lite chips xD

  

  

Hittar väldigt mycket saker

  

  

Träningsgrejer + gitarren

  

  

Sängen igen, lite närmare

  

  

Ehm... oj :P

  

  

  

  

 

 

 Yes ;)     

  

  

Då var det dags att börja ;)

  

Lite musik skadar ingen... Blir mycket lättare att städa då tycker jag

  

  

Och damsugaren åker fram

  

  

 

     

  

Svamp xD......

  

  

Och trasa behövs ;)  

  

Och jag tänkte att om jag ändå städar så kan jag lika gärna göra det ordentligt ;)
Så dammade den här prydnadshyllan också xD

  

  

Och självklart så var jag ju tvungen att damma detta minne, från 9:an ;)

  

  

  

Och efter :D

  

Hittade dessa tre vovvar i sängen xD Passade på att ta en bild till bloggen.... (Y) Händer ofta att man får sova med "Sprallan" i sängen.... Och ibland två xD

  

  

 (Y)

 

  

 Skrivbordet och hyllorna ;)   

 

  

 (Y)   

 

  

 (Y)    

 

  

 Skrivbordet 

  

  

 (Y)

  

 

 

 Hyllorna ;) 

  

  

 Ställde dit några tavlor ;)  ...... Saknar min kisse :'( <333

  



 And the bed again ;)


  

Då var det klart! ;D

 

Jag blev riktigt nöjd med resultatet :D

Jag ville hålla det ganska enkelt, vilket jag tyckte att jag gjorde. Jag städade mest, bytte lakan, örngott och påslakan på sängen. Och ställde in några tavlor i hyllorna, men jag tycket ändå att rummet blev ganska annorlunda för mig.

 

Även om jag började på fredagen och blev klar nästa dag så tycket jag att det var värt det, som sagt så blev jag riktigt nöjd!   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 10 april 2010 14:49

Jag blir galen på mig själv -.-  "/ Jag vet att jag har haft hela lovet på mig att plugga... Så varför har jag inte gjort det? o.O   Iför sig så är det bara till körkortsteorin, men ändå! *stort suck* Nåja... Jag har bara mig själv att skylla...

Av Maja - 10 april 2010 13:44

Nu har man vart ledig då... Påsklov ;) LOOOV... Det låter så bra i mina öron ^^) Men men... Allt bra har sina slut. Skola på måndag och på tisdag till fredag är det praktik...   Men aja... Jag får väl stå ut i två veckor till. Men efter det så ...

Av Maja - 8 april 2010 16:57

  o.O Whoooooot? xD Garvade första gången jag såg den.... Men är lite dryg i slutet tycker jag xD ...

Av Maja - 30 mars 2010 20:53

Detta är inte bra.... Det går magsjuka på skolan där jag praktiserar      En tjej  som kräktes i matsalen över matbordet :/ Inte bra... Inte alls bra :/ ...

Av Maja - 13 mars 2010 15:40

  Well... What can I say xD   Vi hade i alla fall väldigt kul ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards