Alla inlägg under mars 2010

Av Maja - 30 mars 2010 20:53

Detta är inte bra....

Det går magsjuka på skolan där jag praktiserar   

 

En tjej  som kräktes i matsalen över matbordet :/

Inte bra... Inte alls bra :/

Av Maja - 13 mars 2010 15:40


Well... What can I say xD


Vi hade i alla fall väldigt kul ;)

Av Maja - 13 mars 2010 10:39

Äntligen är det helg!!

 

Men på tisdag är det praktik igen -.-"

Jag vill inte, jag orkar inte...

 

Aja... Nog med klagandes. Nu ska jag njuta av helgen så länge jag kan ^^

Undrar vad man ska göra ikväll? :P

Det blir väl att vara hemma och... Och..? Jag vet inte :P Men något blir det väl xD

Funderar på att rita något ;)

 

  

Av Maja - 11 mars 2010 18:27

Do you know what it's like when
You're not who you wanna be?
Do you know what it's like to
Be your own worst enemy
Who sees the things in me I can't hide?

Do you know what it's like
To wanna surrender?
  

Av Maja - 5 mars 2010 10:06

Jag är så sjukt glad över att du ringde!

 

You made my day/night!! <333

 

  

Av Maja - 3 mars 2010 12:06

Alla tankar förvirrar mig.

Konserten finns knappt i mina tankar längre..

Och jag fattar inte... Jag sitter här och tänker på vilka som skulle sakna mig när jag dör...

 

Och jag borde sitta och gråta, om inte mycket... Så i alla fall en tår...

Men nej, ingenting...

Jag ör nog fortafrande chockad.

 

Tänk er att hitta sin man i sängen och försöka väcka honom...

Man får ingen respons, ingen reaktion, inte ett ljud.. Han ligger där helt livlös...

Tills man kommer på att han.. Är borta.. För alltid.

 

En vän till familjen är borta och jag gråter inte ens...

Jag känner mig abra sjukt deprimerad...

Allt brister väl kanske i morgon eller på fredag...

 

Someties I just want you to kill me.

Or I will do it myself! <3

 

Och jag saknar Olievr <3 <3  </3

Av Maja - 2 mars 2010 20:34

Jag hör röster i mitt huvud, "bättre lycka nästa gång"

 

Alla som ska på konserten får ränka med att ta en massa jäkla bilder!! För jag vill se!

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards