Alla inlägg under februari 2010

Av Maja - 23 februari 2010 15:37

Äntligen lite sol! ^^  

Det behövs verkligen ;) Och det är inte lika kallt nu heller (Y) Vet inte riktigt hur kallt det är... Men än så länge är jag ganska nöjd :P

Men det kan alltid bli bättre ;)

 

Fast man sitter fortfarande här med lite halsont o_0

Jaja, det känns iaf som att jag är på bättringsvägen ^^

Så man får väl ta och nöja sig med det lilla :P :P

 

Wtf

Av Maja - 21 februari 2010 13:43

Alltså, jag blir galen! :@

Denna hals ger sig inte!! -.-"

Blir galen...

 

Nåja... Någon gång så ska jag väl bli frisk :/

Men tills dess så tröstar jag mig med Stephen Lynch ;)

 

Har fått några nya låtar av Johanna :) Det tackar vi för... Fick:

-Talk to me

-Superhero

-Craig

-Priest

-D and D

 

På måndag blir det iaf träning :D:D Om man är frisk tills dess -.-

Jaja...

Av Maja - 18 februari 2010 14:45

Jaha.... Då var man hemma idag också -.-" (var även hemma igår)

Men vid halv 4 blir det att åka till skolan för att hämta naturkunskapen så att man kan plugga till provet som vi har imorrn...

 

Och så sitter man här med idrotten o_0  Har absolut ingen motivation.... -.- ..... Men på något sätt så ska det gå! :P

 

 

 

Oh! And btw.

Jag måste bara visa denna video. *Trumvirvel* ^^

Stephen Lynch - Talk to me (Y)

 


Av Maja - 17 februari 2010 13:18

Jag har en känsla inom mig som aldrig försvinner.....

 

Som om jag ändras..... Innuti..... Och som jag inte kan hindra.....

 

But that's life... Right? ..... Isn't it?

 

     

Av Maja - 16 februari 2010 16:53

What if I wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do?
What if I fell to the floor
Couldn't take all this anymore
What would you do?

Come break me down
Bury me, bury me
I am finished with you

What if I wanted to fight
Beg for the rest of my life

What would you do?
You say you wanted more
What are you waiting for?
I'm not running from you

Av Maja - 14 februari 2010 11:49

Ett litet hjärta står ensamt och gråter.
Sårat många gånger, men ändå det förlåter.
Sliter i det gör många, de bara tar och tar.
Ändå står alltid detta lilla hjärta ensamt kvar.
Lurat av många, de leker med det lätt.
Men aldrig att någon vill behålla det på något konstigt sätt.
Varför vara med i leken, när man inte reglerna kan?
Varför tro på den kärleken, som sägs vara sann?
Varför leka med andras hjärtan när man har varsitt?
Varför är detta lilla ensamma hjärta just mitt?

 

 

........................... Glad Alla Hjärtans Dag............................

  

Av Maja - 13 februari 2010 11:52

Styla Ditt Rum!

  

Då var det dags..

Fick som uppgift att städa/styla mitt rum ;) :P

Kan säga att det tog ett tag xD Men men, det var det väl värt. Blev nöjd iaf :D Men det blev en hel bilder ;) :P

 

  

Före:

  

Självklart så hittar man Alice i sängen bland alla saker <3

  

  

     

  

Skrivbordet och hyllorna, lite chips xD

  

  

Hittar väldigt mycket saker

  

  

Träningsgrejer + gitarren

  

  

Sängen igen, lite närmare

  

  

Ehm... oj :P

  

  

  

  

 

 

 Yes ;)     

  

  

Då var det dags att börja ;)

  

Lite musik skadar ingen... Blir mycket lättare att städa då tycker jag

  

  

Och damsugaren åker fram

  

  

 

     

  

Svamp xD......

  

  

Och trasa behövs ;)  

  

Och jag tänkte att om jag ändå städar så kan jag lika gärna göra det ordentligt ;)
Så dammade den här prydnadshyllan också xD

  

  

Och självklart så var jag ju tvungen att damma detta minne, från 9:an ;)

  

  

  

Och efter :D

  

Hittade dessa tre vovvar i sängen xD Passade på att ta en bild till bloggen.... (Y) Händer ofta att man får sova med "Sprallan" i sängen.... Och ibland två xD

  

  

 (Y)

 

  

 Skrivbordet och hyllorna ;)   

 

  

 (Y)   

 

  

 (Y)    

 

  

 Skrivbordet 

  

  

 (Y)

  

 

 

 Hyllorna ;) 

  

  

 Ställde dit några tavlor ;)  ...... Saknar min kisse :'( <333

  



 And the bed again ;)


  

Då var det klart! ;D

 

Jag blev riktigt nöjd med resultatet :D

Jag ville hålla det ganska enkelt, vilket jag tyckte att jag gjorde. Jag städade mest, bytte lakan, örngott och påslakan på sängen. Och ställde in några tavlor i hyllorna, men jag tycket ändå att rummet blev ganska annorlunda för mig.

 

Även om jag började på fredagen och blev klar nästa dag så tycket jag att det var värt det, som sagt så blev jag riktigt nöjd!   

 

Av Maja - 12 februari 2010 23:01

Kul att lära vovvarna något annorlunda och roligare för dem att jobba ;)

Ovido - Quiz & Flashcards