Alla inlägg under februari 2010

Av Maja - 12 februari 2010 16:30

Städade för en liten stund sen.... Tog en paus, men ska snart fortsätta ;P


Jag hittar väldigt mycket saker i mitt rum som jag inte visste att jag hade :P


Och jag hittar många dammråttor xD :P

  

Av Maja - 12 februari 2010 08:03

Idag blir det att städa rummet när man kommer hem ;) :P

 

Jag tänkte på de... Att om jag ändå håller på så är det lika bra att storstäda xD

Kommer säkert att få fortsätta i helgen också :P

 

Men sen blir det att fotografera....

Släktens paparazzi, det är jag xD

Av Maja - 11 februari 2010 20:16

Jag vaknar mitt i natten av att jag blötit ner kudden med mina tårar....

Sedan hör jag hur dina klor slår mot golvet :'(

Och jag kommer på mig själv när jag ropar ditt namn,

det gör ont, det sitter fortfarande kvar.....

 

.........Och det gör ont.........

 

Jag vill bara spola tillbaka tiden och hålla dig i min famn......

Och säga hur mycket jag saknar dig just nu <3333 :'(  

Av Maja - 11 februari 2010 18:59

Jaha... Då har man börjat på en ny blogg   

 

Gått från blogg.se till bloggplatsen.se xD

Mycket enklare :P

 

Då får vi se hur det här går ;)

Uppdaterade mig inte så ofta på min förra :P

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards